BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

creeps in mind.

creeps in mind.
who doesn't love ISLAM is a dumb..

cepat giler...


Make your own Countdown Clocks

Sunday 1 February 2009

welcome back..

pelik..

pelik sebab aku tak rase yang aku ni dah form three..
pelik sebab aku da lain dari aku yang sebelum ni..
pelik sebab ape yang aku buat sebelum ni untuk something,belum lagi aku laksanakan..

why? its a question..
No one seems like to know who I am.. actually..
No one knows how I struggle to achive something that I really admired..
No one knows about how I admired something that can
give me a great reward of my crazy life..

what? another question pops out from my head..
what do you think what I'm doing for..
not for somebody..
not for anything that come in and out in my life..
I don't really know..

HELP ME!!
tolong aku..tolong aku tolong diri kau untuk berjaya mendapatkan
benda Allah yang semua orang impikan..
tapi..semakin aku dekat denganmu,aku musykil..
benarkah kau juga mengimpikan sesuatu yang aku impikan?
kerna aku mengimpikan kejayaan hidup di dunia dan di akhirat nanti..

*peliknye kehidupan aku..aku sayang semua yang sayang aku.. ('B')

0 comments: